دستمال سفره پارچه‌ای یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین منسوجات پارچه‌ای آشپزخانه است. دستمال سفره‌های پارچه‌ای اغلب برای نظافت سفره و میز پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستما‍‌ل‌ها انواع و کاربردهای متفاوتی دارند. اغلب تازه عروس‌ها برای خرید دستمال سفره به دنبال طرح‌های زیبا و کاربردی هستند. خوشبختانه این روزها دستمال سفره کاملا مطابق با نیاز تازه عروس‌های عزیز با پارچه‌های متنوع و باکیفیت در بازار به فروش می‌رسد.

شاید برای شما هم سوال شده باشد که دستمال سفره چه کاربرد و ویژگی‌هایی دارد و دستمال سفره پارچه‌ ای از کجا بخرم؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود پیرامون انواع دستمال سفره‌ها، کاربرد، ویژگی آن‌ها و همچنین آشنایی با بهترین فروشگاه اینترنتی منسوجات پارچه‌ای، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. پس از مطالعه این مطلب، بهترین دستمال سفره پارچه‌ای را برای منزل خود، انتخاب و خریداری خواهید کرد.

دستمال سفره پارچه‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

دستمال سفره پارچه‌ای یکی از انواع مختلف دستمال سفره است که از پارچه تهیه می‌شود. دستمال سفره‌ها در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک به فروش می‌رسند و معمولا از جنس کاغذ یا پارچه تهیه می‌شوند. دستمال سفره پارچه‌ای معمولا یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که در لیست خرید منسوجات آشپزخانه قرار می‌گیرد.

از این دستمال معمولا برای تمیز کردن سفره یا میز ناهارخوری ستفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم دستمال سفره پارچه‌ای استفاده از آن برای تزئین میز ناهار یا شام هنگام برگزاری مهمانی‌های رسمی است. دستمال سفره را روی میز با یک طرح خاص و منظم کنار سرویس و قاشق چنگال قرار دهید تا درصورت نیاز مهمانان برای پاک کردن لکه‌های غذا از آن استفاده کنند.

دستمال سفره پارچه‌ای چه کاربردی دارد

دستمال سفره کاغذی یا دستمال سفره پارچه‌ای، کدام یک بهتر است؟

تا چند سال گذشته نیز اغلب از دستمال کاغذی برای میزهای غذاخوری استفاده می‌شد. دستمال سفره کاغذی کاملا یک بار مصرف است و پس از استفاده از آن باید مجددا از یک دستمال سفره جدید استفاده شود. این کار علاوه‌بر هزینه بسیار، آسیب بزرگی به محیط زیست وارد می‌کند. دستمال سفره پارچه‌ای بهترین انتخاب برای تمیز کردن سفره، پذیرایی از مهمان و تزئین میز ناهارخوری است.

با انتخاب یک دستمال سفره پارچه‌ای که با دستمال و دستگیره آشپزخانه نیز همرنگ و هماهنگ باشد، زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای در محیط آشپزخانه و روی میز غذاخوری ایجاد خواهید کرد. هر بار پس از مصرف می‌توانید دستمال پارچه‌ای را با آب ولرم بشویید و مجددا برای وعده‌های غذایی دیگر از آن استفاده کنید. دستمال سفره پارچه‌ای علاوه‌بر مقاومت و دوام بالا، لکه‌های غذا را نیز در کمترین زمان از بین می‌برد.

بهترین جنس دستمال سفره کدام است

دستمال سفره پارچه‌ای را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید دستمال سفره پارچه‌ای شما دو راه پیش رو دارید. خرید از فروشگاه‌های کالا و منسوجات خانه به صورت حضوری و خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی! در ادامه به بررسی مزایا و معایب استفاده از این دو روش خواهیم پرداخت.

خرید حضوری دستمال سفره پارچه‌ای از فروشگاه‌های معتبر

معمولاً دستمال سفره را به همراه سرویس آشپزخانه پارچه‌ای چند تکه خریداری می‌کنند. در سرویس آشپزخانه پارچه‌ای، اغلب یک دستمال سفره کوچک نیز برای پاک کردن سفره و میز غذا خوری وجود دارد. اما اگر قصد دارید برای تزئین میز غذا خوری خود از چند دستمال سفره پارچه‌ای باکیفیت استفاده کنید، بهتر است برای خرید آن به فروشگاه‌های کالا و منسوجات آشپزخانه در شهر خود سر بزنید. به عنوان مثال برای خرید سرویس پارچه‌ای آشپزخانه و خرید روتختی در اصفهان پیشنهاد می‌کنیم حتما به فروشگاه صفایی مراجعه کنید.

این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های با تجربه و متخصص در زمینه فروش منسوجات خانگی مانند کالای خواب و حمام، کالای خانه و آشپزخانه و جهیزیه عروس است که می‌توانید کلیه لوازم مورد نظر خود را با بهترین کیفیت از آن خریداری کنید.

خرید اینترنتی دستمال سفره پارچه‌ای

امروزه با وجود سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر آنلاین دیگر نیازی نیست برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه از خانه خارج شوید. در خرید آنلاین می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع سرویس آشپزخانه پارچه‌ای و دستمال سفره را مشاهده و با بررسی قیمت هر یک از آنها محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان خریداری کنید. با خرید آنلاین به راحتی می‌توان از شهرهای دیگر نیز محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت کمترین قیمت خریداری کرد.

خرید اینترنتی دستمال سفره پارچه ای

پارچه مناسب برای دستمال سفره کدام است؟

دستمال سفره پارچه‌ای را می‌توان با توجه به سلیقه خود با انواع پارچه‌ها تهیه و خریداری کرد. از آنجا که این دستمال نیاز به شست و شوی بسیار دارد، بهتر است پارچه‌ای که برای دوخت آن استفاده می‌شود از جنس پنبه یا پلی استر باشد تا بر اثر شست و شوی زیاد، کیفیت خود را از دست ندهد. دستمال سفره پارچه‌ای را می‌توانید با انواع ربان، نواری و توری تزئین کنید و لبه‌های حاشیه‌دار و باریک برای آن ایجاد کنید. سرویس پارچه ای آشپزخانه دست دوز بهترین انتخاب برای تازه عروس‌های سخت پسند است.

پارچه مناسب برای دوخت دستمال سفره

انواع دستمال‌سفره‌ها براي چيدمان ميز غذاخوری، بهترین دستمال سفره برای پذیرایی

اگر قصد برگزاری یک مهمانی رسمی برای شام را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با قرار دادن یک رانر رومیزی در کنار دستمال سفره‌های پارچه‌ای با طرح‌های متفاوت، زیبایی و نظم فوق العاده‌ای در چیدمان میزناهارخوری ایجاد کنید. دستمال‌سفره‌ سفيد رنگ، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است كه به‌خوبی با انواع مختلف چيدمان‌ میز هماهنگ می‌شود.

دستمال سفره پارچه‌ای سفید رنگ را می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود از پارچه‌هایی با جنس‌های متفاوت سفارش دهید. دستمال‌سفره‌هاي پنبه‌ای سنگين و کلاسیک از جمله دستمال سفره‌های پرطرفدار برای میز غذاخوری هستند. اگر به دنبال خاص‌ترین دستمال سفره‌های میز غذاخوری هستید، پیشنهاد می‌کنیم دستمال سفره‌های پلیسه‌ای پارچه‌ای را فراموش نکنید. استفاده از حلقه دستمال سفره برای شکل‌دهی دستمال و تزئین میز، ایده‌ای فوق‌العاده منحصربه‌فرد و کاربردی خواهد بود. برای چیدمان میز غذاخوری در مهمانی‌های خاص و خرید بهترین لوزام خانه و منسوجات آشپزخانه، بهتر است از یک مشاور حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید.

خرید اینترنتی دستمال سفره و حلقه دستمال سفره

خرید دستمال سفره پارچه‌ ای از فروشگاه اینترنتی صفاهوم

در این مقاله با معرفی کاربرد، ویژگی و نحوه خرید دستمال سفره پارچه‌ای، سوال شما پیرامون دستمال سفره پارچه‌ ای از کجا بخرم را به صورت کامل پاسخ دادیم. همانطور که مطالعه کردید خرید اینترنتی دستمال سفره پارچه‌ای و انواع کالاهای دست دوز آشپزخانه، کمک بزرگی به شما در صرفه جویی در زمان و خرید باکیفیت کالا می‌کند. فروشگاه اینترنتی صفاهوم یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در زمینه فروش انواع کالای خواب، کالای حمام و سرویس بهداشتی و منسوجات آشپزخانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان خرید و دکوراسیون منزل با شماره 32223334-031 تماس بگیرید. کارشناسان ما در صفاهوم آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.