اغلب افراد به دنبال یک چیدمان خاص و متفاوت برای جهیزیه خود هستند. چیدمانی که شیک و منحصر به فرد باشد و با سلیقه آنان نیز همخوانی داشته باشد. تفاوت در چیدمان جهیزیه تنها به انتخاب جزئیات متفاوت بازمی‌گردد. به همین دلیل خرید جزئیاتی مانند انواع پادری یا ست سرویش بهداشتی برای چیدمان حمام و دستشویی، می‌تواند همان تغییر بزرگ برای شما باشد. در این روزها چیدمان سرویس بهداشتی نیز به یکی از ترندهای دکوراسیونی تبدیل شده و به همین دلیل ناچار هستید که برای این فضا نیز نهایت سلیقه را به خرج دهید. اگر در حال خرید جهیزیه هستید و می‌خواهید لوازم شیکی را برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید، این مطلب را پیش از خرید بخوانید. در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین ست سرویس بهداشتی برای جهیزیه کدام مدل است.

برای خرید بهترین ست سرویس بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

ست سرویس بهداشتی از جمله اقلامی است که در لحظات نهایی خرید جهیزیه انتخاب می‌شود و معمولا وقت زیادی برای بررسی آن گذاشته نمی‌شود. به همین دلیل ممکن است بعد از خرید و بعد از پایان یافتن تب و تاب‌های خرید جهیزیه، متوجه می‌شوید که ست خریداری شده کیفیت لازم را ندارد.

این موضوع باعث می‌شود که بعد از گذشت مدت کوتاهی ناچار شوید دوباره برای خرید ست هزینه کنید. اما اگر از ابتدا مانند سایر لوازم خانه برای خرید این وسایل نیز وسواس کافی را به خرج دهید، بهترین ست سرویس بهداشتی را خریداری خواهید کرد. توجه به نکات زیر می‌تواند ناجی شما هنگام خرید ست برای جهیزیه باشد.

ست سرویس بهداشتی ساده و شیک

1- توجه به جنس ست سرویس بهداشتی برای جهیزیه؛ پلاستیک، چدن یا سرامیک؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام انتخاب ست بهداشتی حمام و دستشویی باید به آن توجه کنید جنس ست است. بهترین ست سرویس بهداشتی برای جهیزیه، ستی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. در حقیقت اولین اولویت خرید ست با آن دسته از کالای حمام است که ضد آب باشند و در طول زمان بر اثر رطوبت پوسته پوسته نشوند یا زنگ نزند.

به طور کلی چدن و پلاستیک را می‌توان بهترین جنس لوازم سرویس بهداشتی در برابر رطوبت دانست. اما برای جهیزیه عروس بهتر است ست سرویس بهداشتی از جنس سرامیک یا اکرلیک را خریداری کنید که هم ضدآب هستند و هم ظاهر زیباتری نسبت به سایر ست‌های بهداشتی دارند.

بهترین جنس ست بهداشتی

2- هماهنگی با دیگر کالاهای حمام و دستشویی؛ چیدمان نو و منحصر به فرد داشته باشید

اگر به بخش‌های مختلف خانه تازه عروس و دامادها نگاه کنید، متوجه هماهنگی طرح، مدل و رنگ لوازم با یکدیگر در بخش‌های مختلف فضا خواهید شد. در حقیقت اهمیت چیدمان صحیح و تناسب رنگ و سبک در جهیزیه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید برای آن زمان بیشتری صرف کرد.

برای انتخاب ست سرویس بهداشتی نیز باید دقت کنید که این لوازم با اکسسوری حمام و دستشویی تناسب داشته باشند. برای مثال می‌توانید رنگ مکمل یا با تناژ یکسان با پادری توالت فرنگی و پرده حمام را برای رنگ ست بهداشتی انتخاب کنید.

متفاوت بودن سبک ست با جزئیات دیگر در سرویس بهداشتی فضایی شلخته و ناهماهنگ برای حمام و دستشویی ایجاد می‌کند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر کاشی‌های حمام و دستشویی طرح‌دار، رنگی و شلوغ هستند، ست بهداشتی بدون طرح یا با طرح‌های مینیمال را انتخاب کنید و برعکس اگر فضای سرویس خانه شما مینیمال و ساده است، طرح‌هایی با گل برجسته و رنگی انتخاب مناسب‌تری برای جهیزیه شما خواهند بود.

ست سرویس بهداشتی خانه عروس

3- لوکس یا اسپرت؟ بهترین سبک سرویس بهداشتی برای جهیزیه

حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که سبک مینیمال و ساده را می‌پسندند، برای ست سرویس بهداشتی جهیزیه متفاوت باشید. این روزها بسیاری از طرح‌های ساده ست بهداشتی، با متریال‌هایی مانند آیینه، نگین، دکوپاژ و از این دست تزئینات تولید شده‌اند. کافی است گشتی در بازار بزنید تا بهترین ست سرویس بهداشتی با طرح‌های ساده اما خاص را پیدا کنید.

انتخاب طرح ساده و رنگ سفید می‌تواند شیک باشد، اما اطمینان داشته باشید که برای جهیزیه عروس انتخاب‌های زیباتری نیز خواهید داشت. بنابراین بهترین ست بهداشتی برای جهیزیه، لوازم لوکس با تزئینات شیک هستند تا با تزئینات جهیزیه عروس نیز هماهنگی داشته باشند.

لوکس ترین ست سرویس بهداشتی

برای ست سرویس بهداشتی جهیزیه چه اقلامی ضروری است؟

ست سرویس بهداشتی معمولا از سه تکه آغاز می‌شود و می‌تواند با اضافه شدن جزئیات، به 9 تکه نیز برسد. در حالت معمول برای ست بهداشتی، سطل زباله، فرچه توالت، جا مایع، جا مسواک و آویز حوله ضروری است.

اما برای خرید جهیزیه، باید علاوه بر نیاز به زیبایی و کامل بودن ست نیز دقت کنید. در بسیاری از ست‌ها لیوان، جای صابون، جای گوش پاک کن و ظرف پنبه نیز به ست بهداشتی اضافه می‌شود تا کامل‌ترین اکسسوری حمام و دستشویی را در جهیزیه خود داشته باشید. همچنین اگر لوکس پسند هستید، بهترین ست سرویس بهداشتی برای شما، ستی است که جای تیغ ریش تراش، جای دستمال کاغذی مربعی و آینه پایه‌دار نیز دارد.

بنابراین اگر فضای سرویس بهداشتی خانه شما بزرگ است و جای کافی برای این اقلام دارید، حتما کامل‌ترین ست را خریداری کنید. چراکه هم زیبا و لوکس به حساب می‌آید و هم اغلب لوازم آن کاربردی هستند.

کامل ترین ست سرویس بهداشتی با کیفیت بالا

مهم‌ترین نکات خرید ست بهداشتی را فراموش نکنید

بررسی جنس و زیبایی ست بهداشتی برای جهیزیه شما را تا حد زیادی به انتخاب درست و شیک نزدیک می‌کند. اما توجه به موارد زیر نیز می‌تواند در ایجاد دکوراسیون شیک حمام و دستشویی نقش مهمی داشته باشد.

  • اگر در حال تعمیرات هستید قبل از انتخاب و نصب کاشی دستشویی ست بهداشتی نخرید. چراکه ممکن است رنگ و طرح، ناهماهنگ با فضای سرویس بهداشتی باشد
  • اگر انتخاب شما ست بهداشتی فلزی و استیل است از ضد زنگ و ضد خش بودن آن اطمینان پیدا کنید
  • هنگام خرید ست به ویژه ست سرامیکی، به خوبی سالم بودن بدنه اقلام را بررسی کنید
  • اگر قصد خرید ست بهداشتی دیواری دارید، قبل از انتخاب، ابعاد و فضای سرویس را به درستی با متر اندازه بگیرید
  • یک ابر نرم برای شستشوی ست بهداشتی داشته باشید و با دمای ملایم آب آن‌ها را بشویید
اکسسوری حمام و دستشویی برای جهیزیه

خرید بهترین ست سرویس بهداشتی جهیزیه؛ اکسسوری‌هایی ماندگار

ست سرویس بهداشتی با جنس با کیفیت، می‌تواند از اولین سال زندگی تا سال‌های طولانی در دکوراسیون سرویس بهداشتی قرار داشته باشد. برای انتخاب مطمئن کافی است به فروشندگان معتبر و پاسخگو مراجعه کنید.

ما در گروه صفاهوم، همراه شما برای خرید بهترین کالاها و منسوجات خانه هستیم. اگر در حال خرید جهیزیه هستید، می‌توانید از لوازم تزیین آشپزخانه عروس تا چیدمان سرویس بهداشتی را از فروشگاه اینترنتی صفاهوم با کیفیت فوق العاده، ارسال سریع و قیمت به صرفه تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.