پتو مهم‌ترین و کاربردی‌تری کالای خواب زمستانی است. بخشی از منسوجات خانه، که انتخاب و خرید نوع بی کیفیت و غیراستاندارد آن، نه تنها خواب راحت شما را مختل می‌کند، بلکه ممکن است مشکلاتی مانند پرزدهی، تبادل حرارت و ضخامت نامناسب را نیز داشته باشد. به همین دلیل عده زیادی از افراد برای انتخاب پتو به برندهای خارجی روی می‌آورند. در حالیکه در میان برندهای ایرانی نیز تولیدکنندگانی وجود دارند که محصولات آن‌ها با شرکت‌های معتبر خارجی برابری می‌کند. اگر شما نیز قصد خرید پتوی باکیفیت را دارید اما برندهای مطرح ایرانی را در این زمینه نمی‌شناسید، این مطلب را دنبال کنید.

پتوی گلبافت؛ بهترین برند پتوی ایرانی برای بیش از 4 نسل

نام گلبافت آنقدر آشنا است که با شنیدن آن طرح و رنگ‌های پرطرفدار این پتو نیز در ذهن شما تداعی می‌شود. گروه صنعتی گلبافت یکی از شرکت‌ها معتبر در زمینه منسوجات و کالای خواب است که بیش از 4 دهه گذشته ایجاد شده و تا امروز نیز به عنوان یکی از بهترین برندهای کالای خواب شناخته می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی پتوی گلبافت که آن را در لیست بهترین برند پتوی ایرانی قرار داده، حفظ گرما است. بخش داخلی این پتو با پرزهای پشمی تا حد زیادی مانع از انتقال هوای سرد از بیرون به زیر پتو می‌شود. پتوی گلبافت به ویژه در سال‌های گذشته تغییرات چشمگیری در طرح و رنگ محصولات خود نیز ایجاد کرده که می‌توانید آن را هماهنگ با اتاق و سرویس خواب خود انتخاب کنید.

بهترین پتو برای زمستان

پتوی نرمینه؛ بهترین مارک پتو ایرانی برای شب‌های زمستانی

 

همانطور که از نام این برند مشخص است، اغلب پتوهای آن را به شکلی نرم و ژله‌ای خواهید یافت. پتوهایی که ممکن است به ظاهر چندان ضخیم نباشند. اما می‌توانند با پرزهایی از جنس اکرلیک، بیشترین گرما را در خود حفظ کنند. برای خرید پتو از این برند ایرانی که سابقه تولید حدود 20 ساله دارد امکان انتخاب انواع سایز وجود دارد. پتوهای یک نفره، دونفره و نوزاد با طرح و رنگ متفاوت از این برند در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه و دکوراسیون خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

از آنجایی که ضخامت پتوهای این برند کم است، به راحتی تا و جابجا می‌شوند و به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را برای پتوی داخل جهیزیه عروس نیز خریداری کنید. قیمت پتو نرمینه نیز با توجه به کیفیت آن بسیار متناسب است.

پتوی دو نفره گرم و ضد حساسیت

پتوی مریم؛ شیک‌ترین پتو ایرانی گل برجسته

اگر به دنبال بهترین مارک پتو ایرانی که با رقبای خارجی در رقابت باشد هستید، باید نام پتوی مریم را نیز به لیست منتخب بهترین برند پتوی ایرانی اضافه کنید. پتوی مریم یکی از محبوب‌ترین برندهای کالا و منسوجات خواب است که در طول سال‌های تولید توانسته با کمک کیفیت همیشگی و واقعی خود میان مشتریان ماندگار شود. در حقیقت محصول این برند را می‌توان یک پتو خانگی پرفروش دانست.

گل برجسته واقعی و با طراحی منحصر به فرد، عدم پرزدهی، استفاده از پشم و نخ کامل و عدم وجود پلاستیک از مهم‌ترین دلیلی هستند که خرید این پتوی ایرانی را به شما توصیه می‌کنیم. انواع طرح و رنگ پتوی مریم را می‌توانید با ابعاد یک و دو نفره و در کیف نگهداری مخصوص در بازار پیدا کنید. قیمت پتوی مریم با توجه به ابعاد آن متفاوت است. اما سطح قیمتی آن را می‌توان متوسط و متناسب با کیفیت پتو دانست.

بهترین مارک پتو در بازار

پتوی تیسا؛ بهترین مارک پتو ژله‌ ای برای چهارفصل

اگر به دنبال پتویی با ضخامت کم هستید و قصد دارید بهترین پتو مسافرتی و ژله‌ای را خریداری کنید، پتو تیسا بهترین انتخاب در میان برندهای دیگر در بازار است. محصولات تیسا اغلب از الیاف میکروفایبر تولید شده‌اند و به همین دلیل علاوه بر متعادل سازی دما، ضدحساسیت هستند و به سلامت پوست شما نیز آسیبی نمی‌رسانند. یکی از دلایلی که این برند را به بهترین مارک پتو ایرانی تبدیل کرده، طرح‌های لوکس و شیک آن است. اغلب پتوهای این برند حالتی مخملی با گل برجسته دارند. همچنین به دلیل ایجاد گرمای متعادل از این پتو به عنوان پتوی چهار فصل نیز استفاده می‌شود.

یکی از مزایای خرید پتوی تیسا این است که می‌توانید آن را در قسمتی از خانه که به آن دسترسی دارید بگذارید و در صورت نیاز این پتوی کم حجم و شیک را استفاده کنید. همچنین به دلیل راحتی در حمل و نقل برای سفرهای جاده‌ای انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

پتوی ژله ای با قیمت مناسب

پتوی نیکوباف؛ بهترین پتوی پلی استر با ثبات رنگ

نیکوباف را می‌توان یکی دیگر از برندهای معتبر و قوی در زمینه تولید پتو ژله‌ایی دانست. این پتو از سبک‌های رواندازهای چهارفصل است و با طرح و ابعاد متفاوت می‌تواند همراه شما در همه فصول باشد.

یکی از مهم‌ترین مزایای این پتو این است که می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی نیز بشویید و نگران پرزدهی و تغییر رنگ آن نباشید. الیاف پتوهای این برند اغلب پلی استر هستند و یکی از انتخاب‌های مناسب برای کامل کردن ست کالای خواب در لوازم جهیزیه عروس به شمار می‌روند.

پتوی چهارفصل و ارزان

بهترین پتوی ایرانی؛ گزینه‌ی نهایی کدام است؟

با خواندن این مقاله با انواع مارک پتو ایرانی آشنا شدید، اما اگر هنوز دقیقا نمی‌دانید بهترین برند پتو ایرانی کدام است، ما به شما گلبافت را پیشنهاد می‌دهیم. گلبافت در مجموع بهترین مارک پتو ایرانی است که در مقایسه با رقبا هم کیفیت و هم قیمت رقابتی بهتری دارد. البته بین برندهای بررسی شده اختلاف کیفیت و قیمت خیلی زیاد نیست و همگی شایسته‌ی عنوان بهترین پتو ایرانی هستند، اما تجربه ما نشان داده است که هرگز از انتخاب گلبافت پشیمان نمی‌شوید.

خرید بهترین مارک پتو و کالای خواب با کیفیت بالا و ضمانت خرید از صفاهوم

یکی از مهم‌ترین دلایلی که مشتری را قانع به خرید می‌کند، ضمانت کالا است. بنابراین از فروشندگانی خرید کنید که معتبر و آشنا هستند و از اجناس و شرایط فروش آن‌‌ها به خوبی مطلع هستید.

ما در فروشگاه اینترنتی صفاهوم، به شما در خرید کالا و منسوجات خانه از انواع پتو و کالای خواب تا منسوجات آشپزخانه کمک می‌کنیم.

برای مشاهده بهترین محصولات کافی است بخش فروشگاهی وبسایت بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روتختی و پتو و دریافت مشاوره خرید کالا یا چیدمان و دکوراسیون منزل نیز با شماره 32223334-031 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی شما را برای یک خرید مناسب و به صرفه همراهی کنند.