رو تختی پیگمنت چیست؟ آیا با این مدل روتختی و انواع آن آشنا هستید؟ بهتر است در این بخش با پیگمنت‌ها آشنا شویم و سپس به روتختی‌های پیگمنت و مزایای استفاده از آن‌ها بپردازیم. پیگمنت‌ها یا رنگ‌دانه‌ها با رنگ‌ها متفاوت هستند و فقط سطح اجسام را رنگی می‌کنند. این مواد رنگی در آب حل نمی‌شوند و کاربردهای بسیاری دارند. یکی از کاربردهای آن‌ها در چاپ و تولید انواع روتختی است. برای آشنایی بیشتر با رو تختی پیگمنت، مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست.

آشنایی با روتختی پیگمنت برای انواع سلیقه‌ها

روتختی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقلام کالای خواب است که هنگام خرید باید به نوع و کیفیت آن توجه کنید. این محصولات با طرح‌های متنوعی در بازار موجود هستند و روی خواب راحت و آسوده و هم‌چنین دکوراسیون اتاق خواب تاثیر قابل‌توجهی دارند. رو تختی پیگمنت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین روتختی‌ها شناخته شده و به دلیل تنوع بالا، مورد استقبال خانم‌ها و آقایان در همه سنین قرار گرفته است. با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید یک روتختی پیگمنت متناسب با نیازتان تهیه کنید، زیرا این روتختی‌ها قیمت، جنس، اندازه و طرح‌های متنوعی دارند. در بخش بعدی به پارچه پیگمنت روتختی خواهیم پرداخت تا با این روتختی‌ها و مزایای آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

روتختی پیگمنت؛ روتختی محبوب آقایان و بانوان

چاپ پیگمنت روی چه پارچه‌هایی انجام می‌شود؟

پیگمنت‌ها به دو دسته معدنی و آلی تقسیم می‌شوند و قابلیت چاپ روی هر کالایی را دارند. در چاپ پیگمنت روی پارچه روتختی، نوع پارچه مهم نیست و انواع پارچه‌های طبیعی، مصنوعی و ترکیبی را دربرمی‌گیرد. پارچه‌ها به این رنگ‌دانه‌ها واکنش نمی‌دهند و پس از تثبیت نیازی به شست‌وشو ندارند؛ ازاین‌رو پارچه پیگمنت روتختی، جنس خاص و ثابتی ندارد و کارخانه‌ها می‌توانند از انواع پارچه‌ها در تولید روتختی پیگمنت استفاده کنند. به همین دلیل روتختی پیگمنت تنوع بالایی دارد و پاسخگوی انواع نیازها و سلیقه‌ها است.

با مزایای استفاده از روتختی پیگمنت آشنا شوید

یکی از مهم‌ترین مزایای روتختی پیگمنت این است که در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی در بازار موجود است. چاپ پیگمنت روی پارچه‌های روتختی مختلف این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا محصولی متناسب با نیازهای خود تهیه کند. پارچه‌هایی که در آن‌ها الیاف مصنوعی به‌کار رفته است، باعث ایجاد حساسیت می‌شوند؛ ازاین‌رو افرادی که پوست حساسی دارند، نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. چاپ پیگمنت یک چاپ سطحی است و تاثیری روی بافت پارچه ندارد؛ به همین دلیل در بسیاری از محصولات نوزادان از جمله روتختی نوزاد نیز از این نوع چاپ استفاده می‌شود. شست‌وشوی آسان و قیمت مناسب نیز از مزایای دیگر پارچه پیگمنت روتختی به‌شمار می‌روند که باعث محبوبیت این نوع روتختی در سال‌های اخیر شده‌اند.

پارچه پیگمنت روتختی برای پوست‌های حساس مناسب است

روتختی پیگمنت برای چه افرادی مناسب است؟

روتختی‌های پیگمنت به‌دلیل تنوع بالایی که دارند، برای کلیه سنین و سلیقه‌ها مناسب هستند. این محصولات در ابعاد یک‌نفره، یک‌ونیم‌نفره و دونفره تولید می‌شوند و برای خانم‌ها، آقایان، کودکان و نوزادان کاملا کاربردی‌اند. اگر پوست حساسی دارید یا با استفاده از برخی پارچه‌ها به‌سرعت تعریق می‌کنید و نمی‌توانید به‌راحتی بخوابید، خرید روتختی‌های پیگمنت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. انواع روتختی پسرانه و دخترانه در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف با چاپ پیگمنت را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

نحوه شست‌وشوی روتختی پیگمنت به چه صورت است؟

از آنجا که پارچه پیگمنت روتختی انواع مختلفی دارد و پارچه‌هایی با جنس‌های متنوع در تولید این محصولات به‌کار می‌روند، نحوه شست‌وشوی روتختی‌های پیگمنت با توجه به نوع پارچه با یکدیگر متفاوت است. برای مثال روتختی ساتن و روتختی نخی بافت متفاوتی دارند؛ ازاین‌رو نحوه شست‌وشوی آن‌ها مشابه نیست. چاپ پیگمنت روی سطح پارچه انجام می‌شود و بافت آن را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد. هم‌چنین پس از چاپ کاملا تثبیت شده و هنگام شست‌وشو از بین نمی‌رود. برای شستن روتختی‌های پیگمنت می‌توانید از ماشین لباسشویی، پودر شوینده، صابون و آب با دمای معتدل استفاده کنید.

روتختی‌های پیگمنت به آسانی شسته می‌شوند

قیمت روتختی پیگمنت با توجه به چه عواملی تعیین می‌شود؟

قیمت روتختی پیگمنت با توجه به نوع پارچه، ابعاد و تعداد تکه‌های ست روتختی مشخص می‌شود. این روتختی‌ها تنوع بالایی دارند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند؛ ازاین‌رو قیمت مشخصی ندارند و با توجه به نوسانات بازار پارچه، قیمت روتختی پیگمنت نیز ثابت نیست و مدام تغییر می‌کند. محدوده قیمت این محصولات تفاوت چندانی با سایر روتختی‌های موجود در بازار ندارد.  شما می‌توانید طرح دلخواهتان را از فروشگاه صفاهوم با قیمت مناسب سفارش دهید.

قیمت روتختی پیگمنت با توجه به نوع پارچه تعیین می شود

خرید جدیدترین رو تختی پیگمنت با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه صفاهوم

در مقاله « رو تختی پیگمنت چیست؟» به معرفی روتختی‌های پیگمنت، موارد استفاده و نحوه شست‌وشوی آن‌ها پرداختیم تا شما عزیزان با این نوع روتختی بیشتر آشنا شوید و بتوانید مناسب‌ترین روتختی را انتخاب و خریداری کنید.

صفاهوم با بیش از 80 سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع کالای خواب و حمام، لوازم جهیزیه عروس و کالای خانه و آشپزخانه، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در ایران است که می‌توانید با مراجعه به آن، کلیه کالای مورد نیازتان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی سایت شوید یا با شماره 03132230196 تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در مجموعه صفاهوم شما عزیزان را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود، بهترین و کاربردی‌ترین محصولات را انتخاب و خریداری کنید.