خرید جهیزیه عروس یکی از شیرین‌ترین و چالشی‌ترین مراحل آغاز زندگی مشترک برای عروس و داماد و خانواده‌های آن‌ها است. لوازم کاربردی و ضروری بسیاری مانند لوازم برقی، لوازم آشپزخانه و لوازم چوبی معمولا در جهیزیه اکثر عروس‌ها به صورت کامل خریداری می‌شوند. بهتر است یک راز با شما در میان بگذاریم، هر چقدر هم که بهترین وزیباترین لوازم خانه را برای جهیزیه خریداری کرده باشید، چیدمان خانه شما جذاب و خیره کننده نخواهد شد مگر با خرید اکسسوری و لوازم دکوری‌های شیک و کاربردی خانه!

اکسسوری، میزان  توجه شما را به جزئیات چیدمان خانه نشان می‌دهد. لوازم دکوری بسیاری در بازار وجود دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. هرچند انتخاب اکسسوری به چیدمان خانه و سلیقه میزبان بسیار بستگی دارد اما در این مقاله قصد داریم شما را با 7 لوازم‌ دکوری پرکاربرد و زیبا که با انواع چیدمان‌های منزل هم‌خوانی دارند آشنا کنیم. پس از مطالعه این مقاله بهترین اکسسوری و وسایل دکوری جهیزیه عروس را برای خرید انتخاب خواهید کرد.

1. میز کنسول، کاربردی‌ترین وسیله دکوری در خانه‌های مدرن و کلاسیک

بی اغراق میز کنسول را می‌توان یکی از مهم‌ترین عناصر کاربردی در چیدمان منزل به شمار آورد. میز کنسول معمولاً با طراحی شیک و لاکچری به فروش می‌رسد و کاربرد بسیاری در خانه دارد. یک میز کنسول چوبی و بزرگ، بهترین انتخاب برای چیدمان یک اتاق پذیرایی با سبک کلاسیک و مدرن است. ابعاد، جنس و رنگ این میز کاملا مطابق با سلیقه شما طراحی می‌شود. از میز کنسول می‌توان به عنوان میز توالت اتاق خواب نیز استفاده کرد.

قرار دادن یک آینه بزرگ روی میز کنسول در اتاق خواب، نیاز شما را کاملاً به عنوان یک میز توالت و دراور جادار برطرف می‌کند. برای چیدمان بهتر اتاق خواب، رومیزی که برای میز کنسول در نظر دارید را مطابق با طرح رو تختی انتخاب کنید. برای خرید انواع رومیزی‌های مدرن و سنتی و خرید روتختی در اصفهان و سراسر ایران همین حالا به سایت صفا هوم مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

کاربرد میز کنسول در چیدمان جهیزیه عروس

2. آباژور و چراغ‌های تزئینی، درخشش وسایل دکوری جهیزیه عروس

آباژور یکی دیگر از لوازم و اکسسوری تزئینی عروس است که کاربرد بسیاری در خانه دارد. آباژور علاوه‌بر زیبایی و تکمیل چیدمان خانه، نقش بسیار تاثیرگذاری در نورپردازی اتاق پذیرایی و اتاق‌های خواب دارد. معمولاً پیشنهاد می‌شود برای اینکه میزان نور منزل اصولی باشد از چندین منبع نور به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای نورپردازی استفاده شود‌.

نورپردازی با آباژور برای مکان‌هایی مانند کنار مبل یا کنار تخت بسیار گزینه مناسبی خواهد بود. تازه عروس‌های عزیز می توانند با توجه به سبک چیدمان منزل‌شان آباژور ایستاده، پایه دار یا رومیزی را برای تکمیل دکوراسیون و نورپردازی خلاقانه خانه‌ خریداری کنند.

نقش آباژور در دکوراسیون و چیدمان جهیزیه عروس

3. رانر تخت خواب، تکمیل کننده زیبایی اتاق خواب عروس

رانر تختخواب یکی دیگر از لوازمی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما عروس خانم های خوش سلیقه برای اتاق خواب‌شان خریداری کنند. رانر تخت خواب یا شال تخت تاثیر فوق العاده‌ای بر زیبایی‌ دکوراسیون اتاق خواب شما دارد. با خرید یک رانر زیبا و کاربردی چیدمان خود را به چیدمان جهزیه عروس به سبک اروپایی بسیار نزدیک خواهید کرد.

رانر را می‌توان به عنوان پتو در کنار شوفاژ، شومینه و روی مبل نیز استفاده کنید. بهتر است رانر تخت را با سرویس روتختی هماهنگ انتخاب کنید تا جلوه بصری منحصر به فردی در اتاق خواب‌تان ایجاد شود. علاوه‌بر سرویس اتاق خواب، شال تخت را می‌توان با رنگ کوسن، پرده و آباژور اتاق خواب نیز هماهنگ انتخاب کرد.

4. تابلوهای دیواری، پر فروش‌ترین وسیله در لیست وسایل دکوری عروس

کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که در آن از یک یا چند تابلو برای تزیین و دکوراسیون خانه استفاده نشده باشد. به جرات می‌توان گفت تابلو شخصیت، سلیقه و حال و هوای میزبان را به بهترین شکل ممکن در معرض دید قرار می‌دهد. اگر دقت کنید دیوار منزل و دفتر کار اکثر هنرمندان شناخته شده از تابلوهایی پوشیده شده است که احساسات هنری آنها را به خوبی به نمایش می‌گذارند.

بهتر است تابلوها را در پشت کاناپه، فضای بین راه پله‌ها، اتاق خواب و دیوار های بزرگ و خالی خانه نصب کنید. نصب تابلوعکس‌های کوچک از روز‌های خاطره انگیز عروسی بر دیوار فرعی خانه، برای تازه عروس‌ها ایده بسیار زیبا و خاطره انگیزی خواهد بود.

قاب عکس بهترین و زیباترین لوازم دکوراسیون جهیزیه عروس

5. صندوقچه عروس، انتخابی لوکس برای تزئین خانه عروس و داماد

شاید گمان کنید از صندوقچه تنها برای چیدمان‌‌های سنتی و قدیمی منزل به کار گرفته می‌شود؛ اما سخت در اشتباهید! صندوقچه عروس با تنوع طرح و جنسی که دارد یک انتخاب بی‌نظیر برای انواع چیدمان‌ها و دکوراسیون‌های متنوع منزل است.

از این صندوقچه می‌توان برای قرار دادن وسایل‌های کوچک مانند لوازم آرایش، لوازم حمام و عکس‌های یادگاری استفاده کرد. این وسیله با جمع آوری وسایل‌های ریز و کوچک، نقش بسیار موثری در تمیزی خانه و اتاق خواب دارد. صندوقچه عروس در طرح‌های مخمل، چوبی و سنتی به فروش می‌رسد. صندوقچه‌های مخمل با ظاهر لوکس و زیبایی که دارند انتخابی تمام عیار برای چیدمان وسایل خانه تازه عروس‌ها هستند.

6. خرید بهترین لوازم دکوری شیک و ارزان با انتخاب شمع و عودهای متنوع

استفاده از از شمع و عود برای دکوراسیون داخلی منزل، بارها توسط کارشناسان فنگ شویی و روانشناسان حرفه‌ای توصیه شده است. استرس عروسی و هرینه‌های بالای زندگی در این روزها باعث ایجاد افکارات منفی بسیاری در فضای خانه می‌شود. با خرید شمع و عود و استفاده روزانه یک ساعت از آن‌ها، انرژی مثبت را در خانه جریان سازید‌. شمع‌ها علاوه‌بر انرژی خوبی که دارند، تاثیر بسیاری نیز در زیبایی دکوراسیون خانه شما خواهند داشت.

برای فضای داخلی به سبک کلاسیک بهتر است از شمع‌های بلند و کشیده استفاده کنید و آن‌ها را درون شمعدان‌های تزیینی بزرگ قرار دهید. برای خانه‌های مدرن از شمع‌های ‌فانتزی یا شمع‌های سفید ساده در ابعاد مختلف استفاده کنید. شمع‌های عطری نیز با داشتن رایحه‌های بی‌نظیر، باعث بالا رفتن تمرکز شما در طول روز می‌شوند.

برای چیدمان جهیزیه عروس از چه شمعی استفاده کنیم؟

7. تکمیل چیدمان جهزیه عروس ایرانی با گلدان‌های متنوع

عروس خانم‌های عزیزی که قصد دارند با یک چیدمان درست و اصولی، انرژی و حال خوب را در خانه جریان سازند؛ استفاده از گل و گلدان را در خانه فراموش نکنند. وجود گل و گیاه در خانه علاوه‌بر زیبایی بصری، نقش بسیار مهمی در تصفیه هوای خانه و جلوگیری از نویزهای آزاردهنده محیط دارد. گل‌های طبیعی برخلاف اکثر اکسسوری‌های دیگر به راحتی با انواع دکوراسیون‌های داخلی منزل ترکیب می‌شوند و فضایی دلنشین و جذاب برای شما ایجاد می‌کنند.

اگر روتختی عروس سفید رنگ انتخاب شده است، با قرار دادن گلدان‌های سرامیکی سفید در اطراف آن زیبایی اتاق خواب‌تان را دوچندان کنید. گلدان‌ها در جنس‌های مختلف شیشه‌ای، سرامیکی، چوبی و پلاستیکی به فروش می‌رسند. با توجه به بودجه و دکوراسیون داخلی موردنظر، بهترین گلدان را برای تکمیل دکوراسیون منزل انتخاب کنید.

خرید اینترنتی وسایل دکوری جهیزیه عروس از فروشگاه صفایی

خرید وسایل دکوری جهیزیه عروس با بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی صفاهوم

در این مقاله شما را با 7 مورد از بهترین و کاربردی‌ترین لوازم دکوراسیون منزل عروس آشنا کردیم. همان‌طور که مطالعه کردید با انتخاب اکسسوری و لوازم دکوری کاربردی تحولی بزرگ در چیدمان منزل‌تان ایجاد کنید. خرید اینترنتی لوازم دکوری جهیزیه عروس از یک فروشگاه معتبر، نقش بسیار مهمی در صرفه‌جویی هزینه و زمان شما دارد. فروشگاه صفایی با داشتن بیش از 80 سال تجربه در زمینه فروش انواع کالای خواب ، کالا و منسوجات آشپزخانه و لوازم جهیزیه عروس یک انتخاب مطمئن برای عروس و دامادهای عزیز است.

شما با مشاهده و بررسی کلیه محصولات این فروشگاه در کمترین زمان محصول موردنظر را خریداری کنید و پس از چند روز درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 03132223334 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.