اهمیت داشتن خوابی آسوده، در سلامتی و رشد کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. خانواده‌ها همیشه در تلاش هستند ساعت خواب کودک عزیزشان را تنظیم کنند. کیفیت جنس الیاف کالای خواب کودک، حامی او در داشتن خوابی آرام است. اولین چیزی که تماسی مستقیم با پوست و موی کودکان دارد، روتختی است. به همین دلیل جنس پارچه روتختی می‌تواند در سلامتی پوست و موی کودک موثر باشد. همچنین استفاده از پارچه نامناسب، به همان اندازه در سلامت کودکان مشکل‌ساز خواهد بود. به دلیل اهمیت زیاد انتخاب پارچه روتختی کودک، ما در این مقاله از فروشگاه کالای خواب صفاهوم، شما را با ویژگی‌های جنس پارچه روتختی کودک آشنا می‌کنیم.

پارچه روتختی نامناسب می‌تواند برای پوست کودکان مضر باشد

در قدم اول باید بدانید کودکان پوست حساسی دارند، بنابراین جنس پارچه روتختی کودک باید فارق از مواد حساسیت‌زا باشد. به جنس الیاف و ابعاد آن حتما دقت کنید، زیرا پارچه روتختی زبر، ممکن است باعث خارش پوست کودک شود. بسیاری از میکروب‌ها و ویروس‌ها از طریق پوست و مو وارد بدن کودکان می‌شوند.

به خاطر داشته باشید تامین سلامت کودک، تاثیر زیادی در رشد او خواهد گذاشت. بنابراین در خرید روتختی، انواع کالای خواب و حمام، درگیر جنس ارزان نباشید. چون پوست نازک کودکان، تحمل آسیب‌های متعدد پارچه‌های بی‌کیفیت را ندارد. بدون شک ملاک اصلی کیفیت کالای حمام، مانند کالای خواب کودک، قیمت بالا آن‌ها نیست. شما با دیدن قیمت حوله تن پوش در فروشگاه صفاهوم، حتما خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه خواهید کرد.

روتختی پنبه؛ بهترین پارچه روتختی دخترانه

معرفی انواع جنس پارچه روتختی کودک، انواع روتختی پارچه‌ای دخترانه و پسرانه

پارچه‌های روتختی از الیاف‌های متعددی تولید می‌شوند. شاید تصور کنید بهترین پارچه برای روتختی کودک و بزرگسال جنس یکسانی دارد، اما این مسئله در انتخاب پارچه روتختی کودک کمی متفاوت است. پوست حساس کودک اولویت زیادی در انتخاب پارچه روتختی دارد. حتی باید توجه زیادی به ظاهر و قیمت روتختی نکنید، بلکه به دنبال پارچه‌ای باشید که بیشترین راحتی را برای کودک دلبندتان فراهم کند. در این قسمت بهترین پارچه‌های روتختی برای کودکان را معرفی می‌کنیم که نرم و بدون هیچ مشکلی برای سلامتی‌شان باشد.

پارچه روتختی ساده پنبه‌ای، بهترین پارچه روتختی دخترانه و پسرانه ساده

الیاف پنبه به دلیل لطافت و نرمی، انتخاب مناسبی برای کالای خواب کودک هستند. بهتر است پارچه روتختی کودکان از جنس‌های لطیف، تنفس‌پذیر و بادوام باشد. پارچه روتختی پنبه‌ای بدون شک همه‌ این ویژگی‌ها را دارد و بهترین پارچه روتختی برای کودکان در هرسنی است. الیاف پنبه ضد حساسیت هستند و نرمی آن‌ها باعث می‌شود خارش یا سوزش در پوست کودک ایجاد نشود. به این دلیل که تعداد دفعات شست‌وشو کالای خواب کودک زیاد است، بهتر است از پارچه پنبه‌ای برای روتختی یا روتختی پنبه دوزی استفاده کنیم، زیرا به‌خاطر شست‌وشو مکرر، چروک نشده و رنگ خود را از دست نمی‌دهد. همچنین پارچه پنبه‌ای جزروتختی دخترانه و پسرانه ارزان محسوب می‌شود.

پارچه روتختی بامبو به عنوان بهترین پارچه ملحفه‌ای نوزاد پسر

پارچه روتختی ابریشمی، مناسب پوست‌های حساس

آیا می‌دانید الیاف طبیعی ابریشم از کرم ابریشم به‌وجود می‌ِآید؟ بنابراین نرمی و لطافت پارچه ابریشمی برایتان عجیب نخواهد بود. تولید روتختی کودک از پارچه ابریشمی این روزها مورد توجه زیادی قرارگرفته و انتخاب مناسبی برای کودکان است. فراموش نکنید روتختی ابریشمی، خوابی نرم و آسوده را برای کودکان فراهم می‌کند و داشتن خواب کافی به رشد آن‌ها کمک خواهد کرد. امروزه پارچه ابریشمی در تولید انواع کالای خواب و آشپزخانه صدرنشین تولیدی‌هاست. بنابراین از پارچه ابریشم در تولید روتختی، روبالشی، ست دستمال و حوله آشپزخانه و رومیزی ترک جدید استفاده می‌شود.

پارچه بامبو، الیافی طبیعی و ضد حساسیت برای کودک

پارچه بامبو از از گیاه بامبو تولید می‌شوند. پارچه بامبو طبیعی، نازک و سبک بوده و برای پوست حساس کودکان مناسب است. ضدحساسیت بودن پارچه بامبو، یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک روتختی مناسب برای کودک است. همین عامل باعث می‌شود برای خرید سیسمونی نوزادان سراغ پارچه بامبو برویم. الیاف بامبو جریان هوا را به خوبی عبور می‌دهند و از عرق کردن بدن کودک در حین خواب جلوگیری می‌کنند. بنابراین اگر کودک شما در حین خواب زیاد عرق می‌کند، روتختی پارچه‌ای بامبو مناسب خواهد بود.

پارچه روتختی سه بعدی، زیباترین پارچه روتختی دخترانه

پارچه روتختی سه بعدی، روتختی سه بعدی متحرک پسرانه و دخترانه

پارچه‌ سه بعدی جز پرطرفدارترین پارچه روتختی برای کودکان است. طرح‌های زیبا و ابعاد مناسبی که روتختی سه بعدی دارد، حس خوبی به کودک دلبتدتان خواهد داد. این روتختی، علاوه براینکه زیبایی بسیاری به اتاق خواب می‌دهد، جنس باکیفیتی نیز دارد. اگر تمایل دارید طرح‌های متحرک و جذابی روی تشک تخت کودکتان باشد، سراغ پارچه روتختی سه بعدی بروید. بنابراین پارچه روتختی سه بعدی به‌عنوان پارچه روتختی دخترانه، بهترین انتخاب خواهد بود. بدون شک استفاده از پارچه سه بعدی نقش مهمی را  در زیبایی منزل ایفا می‌کند. بنابراین اگر طراحی متفاوت دکوراسیون منزل برایتان اهمیت زیادی دارد، از پارچه‌های با طرح جذاب، در خرید پادری ورودی آپارتمان، شال مبل و رومیزی استفاده کنید. رنگ و جنس این اجناس، سلیقه متفاوت شما را به نمایش می‌گذارد.

روتختی سه بعدی پسرانه به عنوان شیک‌ترین پارچه مخصوص روتختی کودک

پارچه روتختی کودک باید به‌راحتی قابل شست‌وشو باشد

شست‌وشو روتختی کودکان و نوزادان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که تعداد دفعات شست‌وشو روتختی کودکان بالاست، جنس مرغوب و محکم پارچه در ماندگاری روتختی نقش مهمی دارد. باید دقت کنید جنس پارچه به‌گونه‌ای باشد که در منزل قابل شست‌وشو باشد و شما را متحمل دردسر خشکشویی در بیرون از منزل نکند. پارچه‌های پنبه‌ای، کتان، میکروفایبر و بامبو علاوه براینکه قوی هستند، شست‌وشو راحتی هم دارند. اهمیت نظافت و شست‌وشو کالای خواب و اکسسوری بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

همه افراد به‌دنبال پارچه‌هایی هستند که علاوه بر زیبایی، به راحتی شست‌وشو شوند. بسیاری از افراد علاوه بر روتختی، حتی شال مبل را در منزل شست‌وشو می‌کنند. بنابراین هنگام خرید کالای منزل به جنس پارچه قابل شست‌وشو دقت کنید. اگر نمی‌دانید شال مبل چیست، خواندن این مقاله از بلاگ صفاهوم را از دست ندهید و دکوراسیون منزل خود را ژورنالی کنید.

روتختی پسرانه ساده و سفید به‌عنوان بهترین پارچه روتختی کودک

خرید بهترین روتختی کودک پسرانه و دخترانه در فروشگاه کالای خواب صفاهوم

خرید سیسمونی برای کودک تازه متولد شده یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد است. بهتر است نگرانی تهیه بهترین سرویس خواب و روتختی کودک را نداشته باشید. فروشگاه کالای خواب صفاهوم معتبرترین عرضه کننده انواع سرویس خواب نوزادان و کودکان، کالای آشپزخانه و اکسسوری تزیینی منزل در سراسر ایران است. شما می‌توانید برای خرید کالای خواب مناسب فرزندتان، همین حالا از طریق وبسایت اینترنتی صفاهوم اقدام کنید. سفارش خود را در کمترین زمان و باارسال رایگان تحویل بگیرید.

در این مقاله به بررسی دقیق و معرفی بهترین پارچه روتختی کودک پرداختیم. اهمیت جنس پارچه روتختی از هیچکس پوشیده نیست و اولین عامل اهمیتش، در حفظ سلامتی پوست کودکان است. آیا دلایل دیگری از اهمیت پارچه روتختی کودک در حفظ سلامتی و رشد آن می‌دانید؟ با ما و دیگر همراهان صفاهوم به اشتراک بگذارید.