هر کسی دوست دارد زیبایی خانه و دکوراسیون او نسبت به بقیه افراد شیک‌تر و زیباتر به نظر برسد. شیک بودن دکوراسیون خانه در گرو زیبایی چیدمان قسمت‌های مختلف خانه مثل پذیرایی، اتاق خواب و حتی سرویس بهداشتی است. به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی یا افراد خوش سلیقه سعی می‌کنند زمان انتخاب وسایل برای نقاط مختلف خانه با دقت و سلیقه عمل کنند. یکی از بخش‌هایی که چیدمان آن اهمیت زیادی دارد سرویس بهداشتی است که معمولا به آن بی‌توجهی می‌شود. اگر دوست دارید که برای سرویس بهداشتی کوچک خانه خود وسایلی زیبا تهیه کنید و آن‌ها را به قشنگ‌ترین شکل ممکن بچینید ادامه مطلب را از دست ندهید.

نحوه چیدمان عناصر سرویس بهداشتی مدرن کوچک ایرانی

برای طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک مثل حمام و دستشویی باید با دقت بیشتری عمل کرد. بهتر است پیش از آن که کالای حمام یا وسایل جزئی سرویس بهداشتی را خریداری کنید محل قرارگیری عناصر مهمی مثل توالت فرنگی، روشویی، وان، دوش و غیره را در نظر بگیرید و آن‌ها را به گونه‌ای بچینید که رفت و آمد را برای افراد مختل نکند. فضای کافی را برای جا دادن هر کدام از این وسایل در سرویس بهداشتی در نظر بگیرید و در زمان خرید آن‌ها بهترین کالاها را به شکلی که با سایر وسایل هم‌خوانی داشته باشد تهیه کنید.

بهترین شیوه چیدمان عناصر در سرویس بهداشتی‌های کوچک - صفاهوم

خرید ست کامل و وسایل دکوراسیون سرویس بهداشتی

هیچ چیزی به اندازه تناسب و هماهنگی نمی‌تواند جلوه داشته باشد و سلیقه طراح دکوراسیون را به دیگران نشان دهد. اگر قصد خرید ست برای سرویس بهداشتی خانه خود را دارید پیشنهاد می‌کنیم که از ست کامل سرویس بهداشتی استفاده کنید تا همه وسایل با هم یک دست و یک شکل باشند. ست سرویس بهداشتی مدرن به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای، ست سرویس با طرح صدف یا سنگ مرمر از مدل‌های جدیدی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید چیدمانی مدرن را برای سرویس بهداشتی خانه خود آماده کنید.

ایده دکوراسیون برای حمام و سرویس بهداشتی مشترک

معمولا در خانه‌های کوچک به دلیل کمبود فضا، حمام و سرویس دستشویی را در فضایی مشترک استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی دست شما برای چیدن دکوراسیون بازتر است. بهتر است در حمام دستشویی‌های کوچکی که مشترک هم هستند المان‌های بزرگ مثل حوله پالتویی مردانه، حوله‌های حمام و لباس‌های خود را آویزان نکنید. چنین کاری علاوه‌بر بزرگ‌تر نشان دادن فضا از کثیف شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

معمولا خانه‌های لوکس و مدرن از کابین دوش شیشه‌ای برای حمام خانه خود استفاده می‌کنند. اگر نمی‌توانید از کابین دوش برای خانه خود استفاده کنید ایده دیگری که برای حمام و دستشویی‌های مشترک وجود دارد استفاده از دیوار شیشه‌ای به جای کابین دوش یا پرده‌های پلاستیکی است. اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید بهتر است پیش از خرید با یک طراح دکوراسیون داخلی مشورت کنید و از ایده‌های او بهره‌مند شوید.

بهترین چیدمان دکوراسیون برای حمام دستشویی‌های مشترک - صفاهوم

استفاده از شمع و عود برای سرویس‌ بهداشتی‌های کوچک

شمع و عود از وسایلی هستند که فضای زیادی از سرویس بهداشتی شما را نمی‌گیرند اما تاثیر زیادی روی زیبایی چیدمان آن می‌گذارند. شمع‌های رنگی و عطری می‌توانند بهترین گزینه برای دیزاین سرویس بهداشتی باشند. استفاده از عود به جای اسپری خوش‌بو کننده و صابون‌های عطری یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای سرویس بهداشتی خانه خود استفاده کنید.

استفاده از عود و شمع برای سرویس بهداشتی خانه ایرانی - صفاهوم

استفاده از گلدان‌های طبیعی و مصنوعی در سرویس‌ بهداشتی

بعضی المان‌ها مانند ست یا پادری حمام و دستشویی از وسایل اختصاصی سرویس بهداشتی محسوب نمی‌شوند اما می‌توانند چیدمان آن را خاص و کامل کنند. گلدان‌های طبیعی یا مصنوعی با قرار گرفتن در سرویس بهداشتی، فضای آن را از حالت یکنواختی خارج و دکوراسیون سرویس را تکمیل می‌کنند. برای استفاده از گلدان‌های طبیعی نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که از گیاهانی استفاده کنید که به نور کمی نیاز دارند و می‌توانند در محیط مرطوب رشد کنند و زنده بمانند.

استفاده از شلف و کمد برای سرویس بهداشتی کوچک

یکی از مهم‌ترین نکات طراحی دکوراسیون داخلی از جلوی دید خارج کردن وسایل کوچک و دست و پاگیر است. مسواک، خمیر دندان، ریش تراش، لوازم آرایش خانم‌ها و غیره وسایلی هستند که معمولا آن‌ها را در سرویس بهداشتی یا حمام قرار می‌دهیم. برای بزرگ‌تر و خلوت نشان دادن فضا شلف یا کمدی با اندازه مناسب تهیه کنید و وسایل خود را داخل آن بچینید. اگر می‌خواهید بهترین ست سرویس بهداشتی را خریداری کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که در کنار آیینه دستشویی، شلف یا کمد هم دارند. چنین محصولاتی علاوه‌بر نظم‌ دادن به وسایل به دلیل هماهنگی که با بقیه المان‌های دکوراسیون دارد زیبایی بیشتری به فضای سرویس بهداشتی می‌دهد.

استفاده از شلف در سرویس بهداشتی_ صفاهوم

استفاده از فضای زیر روشویی برای سرویس‌ بهداشتی کوچک

اگر در سرویس بهداشتی خانه خود فضای کافی برای قرار دادن وسایل ندارید باید از کم‌ترین فضا بیشترین استفاده را ببرید. فضای زیر روشویی یکی از بهترین مکان‌هایی است که بدون گرفتن فضای اضافی می‌تواند وسایل زیادی را در خود جای دهد. برای استفاده از فضای زیر روشویی بهترین کار، خرید روشویی‌های کمد دار است. در کمد روشویی‌ها می‌توانید شوینده، حوله و سایر وسایلی را که داخل سرویس بهداشتی به آن‌ها نیاز دارید را قرار دهید.

استفاده از زیر روشویی برای سرویس بهداشتی کوچک خانه ایرانی - صفاهوم

بهترین و زیباترین ست سرویس بهداشتی را از صفاهوم بخواهید

نقش وسایل و چیدمان در زیبایی دکوراسیون یک محیط را به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت. برای زیبایی دکوراسیون و چیدمان سرویس بهداشتی کوچک خانه خود باید دقت و سلیقه زیادی به خرج دهید تا بتوانید بهترین محصول را برای آن انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی صفاهوم با ارائه بهترین محصولات و کالای خانه در خدمت هم‌میهنان عزیزمان است. پس از ثبت سفارش در سایت فروشگاهی صفاهوم می‌توانید محصول خریداری شده را به صورت فوری با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تحویل بگیرید. هدف فروشگاه صفایی ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت به مشتری و کسب رضایت خاطر او است.