روتختی از ملزومات اصلی اتاق خواب بوده و نقش مهمی، در زیبا نشان دادن این فضا دارد. روتختی‌ها در مدل‌های متنوع و قیمت‌های گوناگونی تولید شده و در مراکز و فروشگاه‌های مختلفی به فروش می‌رسند. وجود مراکز خرید متعدد و تنوع محصولی زیاد برند‌های ایرانی و خارجی، کار انتخاب و خرید را برای مشتریان سخت کرده است. در چنین شرایطی تنها تحقیق و جست و جو، برای پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر و نام آشنا است که پروسه خرید را برای شما راحت می‌کند.

اگر شما هم به دنبال، فروشگاهی مطمئن و شناخته شده برای خرید روتختی هستید با ما همراه شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی صفاهوم، قدیمی ترین مرکز خرید روتختی در اصفهان بپردازیم. در اصفهان سکونت ندارید؟ نگران نباشید، بعد از خواندن این مقاله می‌توانید، خرید خود را آنلاین از صفاهوم انجام دهید.

با قدیمی‌ترین مرکز خرید روتختی در اصفهان آشنا شوید!

در حدود 80 سال پیش، فروشگاهی کوچک به نام دنیای عروس در زمینه تولید و تامین صنایع دستی، کار خود را در اصفهان آغاز کرد. این فروشگاه در کنار فعالیت‌های تولیدی، اولین چرخ‌های دوخت صنعتی و خانگی از برند فاف و ژانومه را به اصفهان وارد کرد.به مرور زمان فرزندان حاج محمود صفائی، موسس فروشگاه صفاهوم، دامنه فعالیت خود را به زمینه منسوجات، کالای خواب و ملزومات حمام هم رساندند.

اکنون آن فروشگاه کوچک در دل اصفهان، سه شعبه فعال در سراسر این شهر دارد و به بهترین فروشگاه کالای خواب تبدیل شده است. خریداران می‌توانند از شهر اصفهان یا سایر نقاط ایران، با مراجعه حضوری به شعب فروشگاه صفایی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.اگر به هر دلیلی امکان خرید حضوری از فروشگاه صفایی را ندارید، سفارش خود را در سایت صفاهوم ثبت کنید. 80 سال سابقه در زمینه تولید منسوجات خانه و اکسسوری منزل و داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، خیال شما را از خرید اینترنتی آسوده خواهد کرد.

دوخت روتختی در اصفهان

با خرید روتختی از صفاهوم آسوده بخوابید!

فروشگاه صفاهوم برای هر سلیقه و نیازی، یک روتختی زیبا و جذاب دارد. مدل‌های متنوع و طرح‌های گوناگون روتختی، دکوراسیون اتاق خواب را تکمیل کرده و زیبایی خاصی به آن می‌دهد.

پس اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید یا مشغول خرید جهیزیه، بعد از تغییر تمامی وسایل اتاق خواب به سراغ خرید روتختی بروید. در این مرحله باید مشخص کنید که چه نوع، روتختی می‌‌خواهید. روتختی چهارفصل، روتختی مخمل و روتختی سه بعدی، برخی از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی صفاهوم هستند. روتختی‌های چهارفصل به دلیل لطافت، کم حجم و سبک بودن محبوبیت و فروش بیشتری دارند.

اگر تصمیم به خرید مستقیم از تولیدی روتختی در اصفهان، با قیمت و کیفیت مناسب دارید همین حالا از طریق شماره 09214542214 با مجموعه صفاهوم در ارتباط باشید. فروش تک و عمده روتختی در اصفهان، بدون واسطه و طور مستقیم در مجموعه صفاهوم امکان پذیر است. البته برای خرید عمده و مستقیم منسوجات آشپزخانه و کالای خانه مثل سفره، نظم دهنده و رومیزی هم می‌توانید روی فروشگاه صفاهوم حساب کنید.

فروش روتختی در اصفهان

خرید روتختی ترک در اصفهان؛ فریب مراکز ناشناس را نخورید!

کیفیت عالی و تنوع محصولی باعث شده، روتختی ترک در بازار کالای خواب طرفداران زیادی داشته باشد. طوریکه در اکثر جهیزیه‌های نوعروسان، سرویس روتختی ترک به چشم می‌خورد. روتختی‌های ترک توسط برند‌های مطرحی تولید می‌شوند، طراحی منحصر به فردی دارند و متریال به کار رفته در آن‌ها، از کیفیت مناسبی برخوردار است. در زمان خرید، بسیاری از کاربران اطلاعات درستی از کیفیت این روتختی‌ها نداشته و نمی‌توانند کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهند.

بسیاری از کاربران در زمان خرید روتختی ترک، اطلاعات درستی از کیفیت آن‌ها نداشته و نمی‌توانند کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهند. پس در چنین شرایطی، تنها به حرف‌های فروشنده اتکا کرده و ممکن است کالای نامرغوبی را به جای روتختی ترک خریداری کنند. هیچکس طرفدار خرید اجناس بی‌کیفیت و گران قیمت نیست؛ اما با این وجود اکثر افراد چنین تجربیات ناخوشایندی از خرید دارند. برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقاتی، به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید روتختی ترک در اصفهان را از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه انجام دهید.

فروشگاه صفایی، مجموعه‌ای از روتختی‌های ترک از برند‌های تاچ، الارت، رویال هوم و سارو را با بهترین کیفیت گردآوری کرده و آن‌ها را به صورت حضوری یا آنلاین به فروش می‌رساند. البته فراموش نکنید که علاوه بر خرید کالای خواب مناسب جهیزیه، باید به فکر تهیه کالای حمام مناسب مانند حوله تن پوش هم باشید. ست حوله عروس و داماد، یکی از مهم‌ترین وسایل کالای حمام در جهیزیه است. پس به شما پیشنهاد می‎‌کنیم، سری به محصولات این بخش زده و بهترین مارک سرویس حوله عروس و داماد را انتخاب کنید.

تولیدی روتختی در اصفهان

بهترین روتختی‌های اصفهان را از صفاهوم بخواهید!

پس از یک روز کاری سخت و پرمشغله، هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب و دلچسب نیست. عوامل بسیاری از جمله استرس، بیماری و مصرف داروی خواب می‌توانند، روی کیفیت خواب تاثیر‌گذار باشند.

اما هیچ یک از این عوامل نمی‌تواند به اندازه روتختی، در کیفیت خواب موثر باشد. اگر در هنگام خواب، از روتختی و کالا‌های غیر استاندارد استفاده کنید به انواع مشکلات جسمی دچار خواهید شد. روتختی مناسب شما خواهد بود، که از الیاف طبیعی و با کیفیت ساخته شده و قابلیت شست و شو داشته باشد. پس در هنگام خرید و دوخت روتختی در اصفهان، عجله نکرده و علاوه بر طرح و رنگ، عواملی چون متریال و برند تولید کننده را در نظر بگیرید.

روتختی قیمت مناسب در اصفهان

خرید بهترین روتختی نوجوان؛ پایان بی‌خوابی‌ها!

روتختی دخترانه و پسرانه، اغلب توسط بچه‌های بین 7 تا 15 سال سن استفاده شده و طرح‌ها و اشکال گوناگونی دارد. شخصیت‌های کارتونی و دیزنی و ابرقهرمان‌ها، دست شما و نوجوانتان را در هنگام انتخاب طرح مناسب باز خواهد گذاشت. اما در کنار انتخاب طرح و شکل جذاب، باید چند نکته کوچک را نیز در نظر بگیرید، تا راحتی خواب نوجوان دلبندتان را تضمین کنید.

اولین نکته در هنگام خرید روتختی نوجوان، به اندازه آن بر می‌گردد؛ روتختی باید کمی از تخت بزرگ‌تر باشد. نکته بعدی دقت به کیفیت و متریال به کار رفته، در روتختی است؛ کودکان پوست نرم و حساسی دارند، پس بهتر است روتختی را انتتخاب کنید، که از جنس الیاف طبیعی یا نخ باشد.

روتختی اصفهان نمایندگی

ایده‌آل‌ترین روتختی برای اتاق خواب فرزند شما!

گاهی اوقات به دنبال یک طرح شیک‌تر و اختصاصی‌تر، متناسب با سلیقه و جنسیت فرزندتان هستید. در این موارد بهتر است، از بین روتختی دخترانه یا روتختی پسرانه انتخاب کنید. اغلب مدل‌های پرفروش روتختی دخترانه، طرح‌هایی لطیف با رنگ‌هایی، ملایم و روشن دارند. در بین مدل‌های روتختی دخترانه، می‌توان طرح‌هایی با انیمیشن‌های دیزنی هم مشاهده کرد. شما می‌توانید هر یک از این طرح‌ها را متناسب، با سن و سلیقه دخترکتان انتخاب کنید.

روتختی پسرانه نیز، از طرح و مدل‌های گوناگونی برخوردار است. رنگ‌های سردی مثل آبی، طوسی و سبز بیشتر در طراحی روتختی پسرانه به چشم می‌خورند. روتختی پسرانه ملوانی و روتختی سه بعدی، از طرح‌های پرفروش بازار کالای خواب کشور هستند. شما می‌توانید بهترین روتختی‌های پسرانه و دخترانه را از فروشگاه صفاهوم، با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.

دوخت روتختی در اصفهان

مهم‌ترین نکات برای خرید بهترین روتختی عروس

یکی از مهم‌ترین لوازم حهیزیه، که در هنگام خرید آن، باید نهایت دقت را داشته باشید، روتختی عروس است. فراموش نکنید که تخت خواب، اولین عنصری است که بعد از ورود به اتاق خواب، توجه اشخاص را به خود جلب خواهد کرد. پس با انتخاب زیبا‌ترین روتختی عروس، نمایی فوق العاده به اتاق خواب بدهید. در هنگام خرید روتختی عروس، باید به رنگ و طرح آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال اگر اتاق خواب نقلی و کوچکی دارید، باید روتختی به رنگ روشن انتخاب کنید تا فضا، بزرگ‌تر به نظر برسد. اما به طور کلی فراموش نکنید که رنگ روتختی، باید با تک تک المان‌های به کار رفته در اتاق، هماهنگ باشد.

متریال روتختی عروس را فراموش نکنید، اغلب عروس‌ها روتختی‌های ساتن را می‌پسندند؛ اما این متریال گزینه مناسبی برای تابستان نبوده و می‌تواند، باعث تعریق بیش از حد بدن شود. بهترین متریال برای روتختی و کالای خواب، منسوجات نخ پنبه‌ای بوده که بسیار لطیف هستند و از ثبات رنگی برخوردارند.

روتختی نوجوان در اصفهان

لذت یک خواب شیرین با محصولات فروشگاه صفاهوم

در این مقاله به شما، قدیمی ترین مرکز خرید روتختی در اصفهان را معرفی کردیم. پس دیگر مراکز خرید مختلف و نه چندان معتبر در سطح شهر، شما را در انتخاب روتختی سردرگم نخواهند کرد. همین حالا برای خرید روتختی عروس، روتختی دخترانه و پسرانه به شعب فروشگاه صفایی مراجعه کنید.

اگر هم وقت و زمان کافی ندارید، از سایت صفاهوم بازدید کرده و پس از بررسی محصولات، آن‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید. خوشحال می‌شویم اگر تجربه‌ یا خاطره‌ای در مورد خرید روتختی دارید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. فروشگاه صفائی اصفهان، با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه فروش کالای خواب، ملزومات حمام مانند حوله تن پوش کودک و اکسسوری حمام، بهترین خدمات و کالا را به شما، عرضه خواهد کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن 32223334-031 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.