همه ما در طول روز ساعت‌ها کار می‌کنیم. پشت میز می‌نشینیم، سر را خم می‌کنیم و گردن و بدن را در حالت‌های نادرستی قرار می‌دهیم؛ بنابراین بدن ما بعد از یک روز سخت و خسته‌کننده نیاز به چند ساعت استراحت و آسایش دارد. حالا فرض کنید زمان خواب از بالش و تشک‌های نامناسب استفاده کنیم؛ استفاده از بالش غیراستاندارد باعث می‌شود بدن ما در زمان استراحت فرم مناسبی نداشته باشد و بعد از مدتی دچار آسیب‌های متعددی شود. بنابراین باید دنبال انتخاب بهترین بالش طبی برای خواب باشیم؛ بالشی که به داشتن خوابی راحت کمک کند. در این مطلب به همه جزئیات در مورد انتخاب بالش طبی مناسب می‌پردازیم؛ تا انتها همراه ما باشید.

بالش طبی چیست؟ بهترین بالش برای خواب

ظاهر بالش طبی فرق زیادی با بالش‌های معمولی ندارد. اما طراحی آن به گونه‌ای است که کمک می‌کند سر و گردن روی تخت، تشک یا سطوح دیگر در وضعیتی مناسب قرار بگیرند. ساختار این بالش به شکلی است که کمترین فشار روی گردن و ستون مهره‌ها وارد شود.

بسیاری از افراد چند وقت یک‌بار روتختی یا روبالشی‌های جدید می‌خرند ولی چندان به فکر تهیه بالش مناسب نیستند. اما اگر واقعا دنبال خواب راحتی هستید، بهتر است حتما خرید بهترین بالش طبی برای خواب را در لیست خرید خود بگذارید.

بالش طبی؛ بهترین بالش برای گردن درد

اهمیت استفاده از بالش طبی؛ بهترین بالش دنیا

خواب راحت اهمیت بسیاری بر سلامت جسم و روان انسان دارد. ما حدود یک‌سوم زندگی خود را در خواب هستیم و باید برای این مدت زمان، کالای خواب استاندارد و باکیفیت تهیه کنیم. بنابراین در کنار خرید انواع پتو یا بررسی قیمت روتختی یک نفره باید دنبال تهیه بالش و تشک مناسبی هم باشیم. به دلایل مختلفی استفاده از بهترین بالش طبی برای خواب اهمیت زیادی دارد. مهم‌ترین این دلایل عبارت‌اند از:

  • بدن و ستون فقرات ما در طول روز در حالت‌های نامناسب بسیاری قرار می‌گیرد. یک بالش باکیفیت باعث بهبود آناتومی بدن در طول شب و از بین رفتن عوارض آن می‌شود.
  • یک خواب آرام و راحت شبانه باعث می‌شود همه کلافگی و خستگی روزانه از بین برود.
  • بسیاری از دردهای عضلانی بالاتنه هنگام صبح، نتیجه استفاده از بالش بی‌کیفیت در طول شب است.
  • بالش غیراستاندارد به مهره‌های گردن شما فشار بسیاری وارد می‌کند و باعث می‌شود در حالت نامناسبی قرار گیرند.

با استفاده از بهترین بالش طبی برای خواب به مرور متوجه کاهش فشار روی گردن و کمر خود می‌شوید و هر روز صبح به جای احساس کوفتگی و درد، حس نشاط و سبکی خواهید داشت.

کاهش گردن درد با استفاده از بهترین مارک بالش طبی ایرانی

استفاده از بهترین بالش طبی برای خواب چه مزایایی دارد؟

با تهیه بالش طبی مزیت‌های بسیاری به دست می‌آورید و یک خواب آرامش‌بخش در طول شب خواهید داشت. بنابراین هنگام خرید روتختی دخترانه و انواع پتو و تشک، تهیه بالش طبی را هم جزو برنامه‌های خود قرار دهید. مزیت‌های استفاده از بهترین بالش طبی برای خواب عبارت‌اند از:

  • بالش طبی کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد.
  • باعث پیشگیری از درد و همچنین تسکین دردهای بالاتنه می‌شود.
  • بالش طبی با فرم ستون فقرات شما هماهنگی دارد.
  • گردش خون در بدن سریع‌تر می‌شود.
  • آرتروز و نشانه‌های آن به تعویق می‌افتند.
  • احساس ناراحتی در شانه‌ها و بازوهای شما از بین می‌رود.
  • از بروز پف چشم جلوگیری می‌شود.
  • خرو‌پف‌های شبانه به حداقل می‌رسند.
  • تعرق بیش از حد هنگام خواب اتفاق نمی‌افتد.
  • پس از بیدار شدن احساس کوفتگی و خستگی نخواهید داشت.

خلاصه کلام این‌که استفاده از بهترین بالش طبی برای خواب کیفیت استراحت شما را از این رو به آن رو خواهد کرد.

تنظیم وضعیت بدن با بهترین مارک بالش برای خواب

نکات خرید بهترین مارک بالش طبی ایرانی؛ هنگام خرید بالش طبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بسیاری از اوقات هنگام خرید نیاز به در نظر گرفتن فاکتور خاصی وجود ندارد و فقط زیبایی محصول ملاک است. مثلا فرض کنید قصد خرید سجاده عروس مخمل را دارید. اینطور مواقع بیشتر از هر چیز به ویژگی‌های ظاهری توجه می‌کنیم. اما برای خرید بالش طبی باید از قبل با برخی فاکتورها آشنا باشیم و آن‌ها را در طول خرید لحاظ کنیم. نکاتی که هنگام خرید بهترین بالش طبی برای خواب باید در نظر داشته باشیم عبارتند از:

  1. خاصیت ارتجاعی بالش طبی را امتحان کنید. بالش را تا نصف ضخامت آن فشرده کنید. هرچه بیشتر فشار می‌دهید باید بالش سفت‎‌تر شود. پس از چند لحظه بالش باید به شکل اول خود برگردد. بالش‌هایی که خاصیت ارتجاعی کافی نداشته باشند به گردن آسیب می‌زنند.
  2. بالشی که می‌خرید نباید خیلی متراکم باشد. الیاف بالش باید اجازه عبور هوا را بدهند. در غیر‌این‌صورت هوا به خوبی رد و بدل نمی‌شود.
  3. توجه به نوع دوخت روکش بالش اهمیت دارد. دوخت روکش باید منظم و با درزهای مستقیم باشد. این نوع دوخت کمک می‌کند تا لبه‌های بالش به راحتی ساییده و خراب نشوند.
  4. بهتر است بالشی بخرید که زیپ داشته باشد. در این صورت هم راحت‌تر تنظیم می‌شود و هم امکان تمیز کردن آسان‌تر آن وجود دارد.
  5. فرم بالش باید طوری باشد که هنگام خوابیدن سر شما خیلی به جلو خم نشود. اگر همیشه به پشت می‌خوابید بالشی صاف‌تر و مستقیم‌تر بخرید.
  6. اگر عادت دارید روی شکم بخوابید، بالشی کوتاه بخرید که گردن شما را خیلی بالا نبرد. در غیراین‌صورت به گردن و ستون فقرات فشار وارد می‌شود.

هنگام خرید بالش طبی حتما مشخصات کامل آن را بخوانید. سپس با توجه به فرم خوابیدن و ویژگی‌هایی که مد نظر دارید بهترین بالش طبی برای خواب را انتخاب کنید.

خرید بالش طبی برای گردن درد

بهترین مارک بالش طبی برای گردن درد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر گردن درد دارید باید نسبت به انتخاب بالش بسیار حساس باشید. بالش‌های خیلی سفت یا خیلی نرم برای شما مناسب نیستند. بهترین بالش برای شما، انواع بالش‌های دورگردنی هستند. این بالش‌ها انعطاف مناسبی دارند و فاصله ایمنی بین گردن و ستون فقرات به وجود می‌آورند. بهتر است بالش گردنی را انتخاب کنید که از فوم مموری ساخته شده باشد. چرا که دقیقا به شکل قوس و شکل طبیعی گردن درمی‌آیند. این بالش‌ها مواد شیمیایی و در نتیجه گرمای کمتری دارند و به راحتی بیشتر شما کمک می‌کنند.

انتخاب یک بالش مناسب کمک می‌کند تا درد گردن شما به مرور برطرف شود و شب‌ها خواب راحت‌تری داشته باشید و به‌علاوه بهتر است به نکات نگهداری بالش خود هم توجه کنید تا عمر آن افزایش یابد. دانستن دلایل پرز دادن روتختی و بالش نیز می‌تواند به نگهداری بهتر بالش و کالای خواب شما کمک کند.

بهترین بالش دنیا برای خواب؛ بهترین مارک بالش طبی ترکیه

 

تجربه خوابی لذت‌بخش با خرید بالش طبی از فروشگاه صفاهوم

بدن ما در طول روز در اثر فعالیت‌های مختلف حسابی فرسوده و خسته می‌شود. اما یک خواب راحت شبانه، همه کوفتگی‌های بدن را از بین می‌برد. داشتن آسایش در طول شب بستگی زیادی به نوع کالای خواب ما دارد. اگر از بالش غیراستاندارد استفاده کنیم خواب راحتی نخواهیم داشت و به گردن و ستون فقرات فشار زیادی وارد خواهد شد. استفاده از یک بالش طبی مناسب همه این مشکلات را برطرف می‌کند. در این مطلب در مورد ویژگی‌های بهترین بالش طبی برای خواب توضیح دادیم و در ادامه به نکات خرید بالش طبی نیز پرداختیم. اگر قصد خرید بالش طبی دارید، از محصولات متنوع فروشگه صفاهوم دیدن کنید و خوابی لذت‌بخش را به خود هدیه دهید.