میز ناهارخوری یکی از پرکاربردترین وسایل یک خانه است که در دکوراسیون هم به‌طور مستقیم تاثیرگذار است. حالا برای اینکه میز ناهارخوری زیباتر شود گاهی اوقات از خودمان می‌پرسیم که روی میز ناهارخوری چی بندازم که دکوراسیون تماشایی‌تری داشته باشیم. در ادامه این مقاله می‌خواهیم بهترین دکوری روی میز ناهار خوری را به شما معرفی کنیم. اگر قصد تزیین میز ناهارخوری منزلتان را به‌ شیوه‌ای مدرن و امروزی دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان، میزی پر انرژی و نور بچینید

رومیزی ناهار خوری چی بندازم؟

جدیدترین طرح های رومیزی ناهارخوری

برای مشاهده رومیزی ناهار خوری شیک و جدید بر روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده محصولات

بین کالا و منسوجات خانه همیشه چند شمعدان و شمع‌های خوش نقش و نگار وجود دارد که به هر فضایی روح می‌بخشد. تزیین میز ناهارخوری با شمعدان یکی از راه‌های ساده و ارزان برای تزیین روی میز ناهار خوری است که دکور میز را به طرز چشمگیری تغییر می‌دهد. از شمع و شمعدان برای تزیین میزها به سبک‌های رمانتیک و رویایی هم می‌توانید در روزهای خاص مانند سالگرد ازدواج یا تولد استفاده کنید.

تزیین میز ناهارخوری با شمعدان،‌ بهترین مدل تزیین میز

تزیین میز ناهار خوری با گلدان، بهترین دکوری میز ناهار خوری

گل‌ها همیشه در هر گوشه‌ای از خانه که باشند منبع انتقال انرژی و لطافت هستند. یکی از بهترین جاهایی هم که می‌توانید گلدان‌های گل را قرار دهید میز ناهارخوری است. با کمک یک گلدان و چند شاخه گل به‌ زیباترین شکل ممکن رومیزی ناهارخوری را برای خود یا جهیزیه عروس تزیین کنید. گلدان‌های فانتزی، شیشه‌ای و سفالی به‌عنوان بهترین دکوری برای میز ناهار خوری شناخته می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند.

تزیین میز ناهارخوری با گلدان، بهترین دکوری میز ناهارخوری

ظروف تزیینی خاص،‌ بهترین اکسسوری میز ناهار خوری

اگر به دنبال بهترین اکسسوری میز ناهارخوری می‌گردید استفاده از ظروف تزیینی خاص مانند ظروف مسی، نقره، چوبی و دکوری‌ها و مجسمه‌های طلایی را پیشنهاد می‌کنیم. افرادی که به دنبال دکوراسیون خاص هستند از شمعدان هم می‌توانند در کنار ظروف مسی و چوبی استفاده کنند. برای آن گروه از افرادی که به سبک‌های مینیمال علاقه دارند هم پیشنهاد می‌کنیم از یک ظرف تنها از جنس چوب یا سرامیک برای تزیین میز غذاخوری استفاده کنند.

استفاده از ظروف تزیینی فقط منحصر به میز ناهارخوری نیست. شما می‌توانید در کنار استفاده از رومیزی جلو مبلی از یک ظرف دکوری هم کمک بگیرید تا فضای نشیمن خانه زیباتر از همیشه دیده شود. برای اینکه دکور خلاقانه‌تری داشته باشید استفاده از ظروف تاریخی مانند ظرف‌هایی که در دوران تاریخی قدیم استفاده می‌شده را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. بانکه‌ها هم یکی دیگر از ظروف تزیینی هستند که به میز ناهارخوری جلوه‌ای بی‌نظیر می‌بخشند.

تزیین میز ناهارخوری با گلدان، بهترین دکوری میز ناهارخوری

دیزاین میز ناهار خوری بر اساس مدل میز، از تزیین میز گرد تا میز مستطیل

یکی از مهم‌ترین اصول دیزاین میز ناهارخوری این است که به شکل و ابعاد میز توجه کنید. در ادامه برای تزیین میز ناهارخوری مستطیل و گردترفندهایی را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها دکوراسیونی منحصربه‌فرد داشته باشید.

·  تزیین میز ناهار خوری مستطیل، میزی جذاب در گوشه خانه

میزهای مستطیل از متداول‌ترین میزهای ناهارخوری به شمار می‌روند. برای تزیین میزهای ناهارخوری مستطیل هم می‌توانید از رومیزی مربع، گلدان، ظروف کریستال، شمعدان و بانکه‌های شیشه‌ای در وسط یا گوشه میز استفاده کنید. به‌یاد داشته باشید از شلوغ کردن روی میز خودداری کنید. میز ناهارخوری هر چقدر خلوت‌تر باشد احساس آرامش بیشتری را به افراد داخل خانه منتقل خواهد کرد.

اکسسوری‌های تزیینی هم مانند میوه‌های کاج، تخم مرغ‌ها رنگی، گل و گیاه و دستمال سفره‌های رنگی انتخاب‌های خلاقانه‌ای هستند که دیزاینرها در تزیینات میز از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر طرفدار سبک‌های ساده و بدون زرق‌و‌برق هستید بهتر است از یک رومیزی شیک برای میز ناهارخوری بدون هیچ نوع اکسسوری استفاده کنید. گاهی اوقات رومیزی‌ها میز ناهارخوری را با توجه به طرح و مدلی که دارند ظاهر میز را تغییر می‌دهند.

میوه‌های کاج برای • تزیین میز ناهارخوری مستطیل

· تزیین میز ناهارخوری گرد، میزی خاص برای دکوراسیون زیباتر

میزهای گرد ظاهری خاص و متنوع دارند و برای تزیین آن‌ها نباید از وسایل متعددی استفاده کنید. برای اینکه همه افراد دور میز به وسایل دسترسی داشته باشند باید وسایل دکوری را در گوشه‌ای از میز قرار دهید. گلدان گل،‌ شمعدان، ظروف تزیینی و مجسمه از بهترین دکوری‌ها و انواع رومیزی برای میزهای گرد به شمار می‌روند. اگر از گلدان یا شمعدان برای تزیین میز استفاده می‌کنید سعی کنید رنگ آن‌ها را با بشقاب‌ها یا دستمال سفره‌ها ست کنید.

روی میز ناهارخوری چی بندازم؟ رانر،‌ خاص‌ترین روکش برای میز ناهارخوری

رومیزی‌ها به تنهایی یکی از عناصر مهم تزیین میز ناهاخوری محسوب می‌شوند. شناخت و انتخاب یک مدل مناسب برای رومیزی هم مهم‌ترین بخش‌های خرید رومیزی است. رومیزی‌های مدل‌های مختلفی دارند رومیزی ترمه، چرم اکلیلی،رانر و مخمل برخی از این تنوع مدل ها است. اما در کل بیشتر آن‌ها یا مستطیل بوده‌اند یا گرد که برای میزهایی به همین شکل‌ها استفاده می‌شدند. اما در سال‌های اخیر یک مدل رومیزی جدید به نام رانر وارد بازار شد. رانرها با پوشاندن قسمتی از میز برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن مناسب هستند.

رانر را می‌توانید هم به‌صورت تنهایی و هم در کنار رومیزی‌های دیگر به کار ببرید. اما باید به‌یاد داشته باشید برای یک دکوراسیون حرفه‌ای نباید از طرح‌ها و مدل‌های شلوغ با هم استفاده کنید. برای مثال اگر میز غذاخوری شما طرح ساده‌ای دارد می‌توانید از رانرهای طرح‌دار استفاده کنید. اما اگر روی میز طراحی شده است باید رانرهای ساده و تک رنگ را روی میز اندازید.

روی میز ناهارخوری چی بندازم؟

از لامپ‌های آویز و لوسترهای فانتزی کمک بگیرید

اگر به عکس‌های یک دکوراسیون حرفه‌ای توجه کنید یکی از جدیدترین مدل‌های تزیین برای روی میز ناهارخوری استفاده از لامپ‌های آویز و انواع لوستر است. با نصب لامپ‌ها آویز بالای میز یک دیزاین حرفه‌ای و بی‌نظیر در قسمت ناهارخوری خانه خود خواهید داشت. این ترفند تزیینی هزینه چندانی هم ندارد و به راحتی می‌توانید با یک سیم کشی ساده از چند لامپ زیبا برای تزیینات خانه و میز خود استفاده کنید.

رانر، خاص‌ترین روکش برای میز ناهارخوری

هماهنگی بین تزیینات روی میز ناهارخوری؛ از اکسسوری تا روکش!

یکی از مهمترین نکات در چیدمان و تزیین دکوراسیون خانه شما مسئله هماهنگی است؛ میز ناهارخوری هم از این قاعده مستثنا نیست. قطعا چیدمان و تزیینی که مناسب یک میز ناهارخوری شیشه‌ای است نمی‌تواند گزینه خوبی برای تزیین میز ناهارخوری چوبی باشد. یا مثلا یک رومیزی قلمکار سنتی نمی‌تواند انتخاب خوبی برای دیزاین میز ناهارخوری مدرن باشد. پس فراموش نکنید که همه المان‌ها باید با هم هماهنگ باشند تا نتیجه خوبی بگیرید.

برای تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس با صفاهوم مشورت کنید

در این مقاله ترفندهای ساده و ارزان تزیین میز ناهارخوری را به شما معرفی کردیم. به نظرتان کدامیک از این ترفندها می‌تواند تاثیر بیشتری در دکوراسیون خانه و محیط زندگی داشته باشد؟ اگر تجربه‌ای در چیدمان میز ناهار خوری دارید در پایین همین صفحه با ما و خوانندگان مجله صفاهوم به اشتراک بگذارید.

یک پیشنهاد جالب هم برای عروس خانم‌هایی داریم که قصد تزیین و چیدمان خانه خود را دارند. برای اینکه از جدیدترین شیوه‌های دکور منزل مطلع شوید با شماره تلفن 32223334-031  تماس بگیرید. کارشناسان صفاهوم با سابقه‌ای درخشان در زمینه دکوراسیون و چیدمان جهیزیه عروس آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.